FAQ

Kdy mi zboží dorazí?

Zboží Skladem – zboží se nachází v našem skladu. Zboží expedujeme nejpozději další pracovní den po objednávce. Zboží, které není skladem = na dotaz – zboží nemáme skladem, ale je dostupné u dodavatele a můžeme Ti ale prověřit jeho dostupnost. Dotazy ohledně dostupnosti zasílejte na objednavky@alpinist.cz.

Jak mi bude zboží doručeno?

Doručení kurýrem PPL – kurýr přiveze zakoupené zboží až k tobě domů. Dostupnost položek můžete vidět u jednotlivých produktů. Po odeslání objednávky ti zašleme e-mail s informacemi o zásilce a budeš mít možnost sledovat její trasu a doručení online v reálném čase. Stejně jako u odběrných míst, cena dopravy závisí na hodnotě tvého balíčku, a zobrazí se ti v košíku.

Doprava zdarma od 2 500 kč. 

Jakými způsoby lze platit?

Platba kartou: Můžeš použít svou platební kartu VISA, VISA Electron, MasterCard nebo Maestro a zaplatit online. Platba je okamžitě připsána na náš účet, což urychluje expedici objednávky. Platbu zpracovává GoPay na zabezpečených serverech, takže číslo tvé karty zůstává u nás neviditelné. Data se přenášejí šifrování pomocí protokolu HTTPS a GoPay podporuje 3D Secure pro vysoké zabezpečení platby.

Apple Pay (iPhone, iPad): Platíš online s Apple Pay pomocí karty uložené v aplikaci Wallet. Platba je ihned účtována na náš účet, což urychluje expedici.

Google Pay (smartphony): Použij Google Pay pro rychlou online platbu. Platba se okamžitě projeví na našem účtu, čímž zrychluje odeslání objednávky.

Je nákup zabezpečený?

Rozhodně ano, nakupování u nás je bezpečné. Používáme šifrované SSL spojení k ochraně vašich osobních údajů během zpracování objednávek. Pokud platíte kartou, údaje zadávate na zabezpečené stránce renomované platební brány GoPay, ke které nemáme přístup.

Potřebuješ pomoc s výběrem nebo máš otázky ohledně objednávky?

Jsme tu pro tebe každý den prostřednictvím e-mailu či telefonu. Odpovíme co nejdříve. Pokud máte jakékoliv dotazy ohledně našich produktů nebo procesu objednávky, neváhej nás kontaktovat na objednavky@alpinist.cz.

Jak můžu vrátit zboží?

Objednané zboží (celou objednávku nebo jen některé položky) nám můžeš do 30 dnů od doručení vrátit bez udání důvodu a my Ti do 14 dnů vrátíme peníze. Poštovné za dodání zboží k nám v tomto případě hradí odesílatel.

Jestli chceš zboží vyměnit za jiné, vytvoř si novou objednávku a my z její ceny odečteme částku za vrácené zboží. V tomto případě hradíte poštovné k nám i od nás opět Vy.

Zboží s protokolem nám můžeš vrátit na adresu:

Dr. Březiny 168

Bludov 789 61

Česká republika

Doporučujeme zásilku pojistit na hodnotu zboží, které nám posíláte zpět.

Co dělat, pokud mi přijde špatné nebo poškozené zboží?

Pokud obdržíte zboží, které jsi si neobjednal(a), nebo je poškozeno, kontaktujte nás co nejdříve na objednavky@alpinist.cz a pošli nám fotografii zboží. Pokud vidíš, že je balík poškozený, vyfoť ho ještě před jeho rozbalením a pošli nám snímek jako důkaz pro kurýrní službu. Poškozené nebo nesprávné zboží nám pak pošli zpět s průvodním protokolem na naši adresu.Zásilka by měla obsahovat vyplněný formulář pro vrácení zboží. Jakmile zboží obdržíme, dle dohody ti buď zašleme správné a nepoškozené zboží, nebo ti vrátíme peníze, včetně poštovného, pokud vrátíš celou objednávku.

Vítej zpátky, příznivče hor!

Připrav se na další výpravu s vybavením, které tě nezklame. Objev nové produkty, výhody pro členy a nezapomeň – cesta vzhůru začíná tady!

Nemáte ještě účet?

Registruj se a staň se členem komunity, která žije dobrodružstvím.

Máte již účet?

Staň se součástí komunity alpinistů!

Získej přístup k exluzivním nabídkám, inspirativním tipům a speciálním slevám na vybavení pro vaše dobrodružství. Registruj se a posuň své výpravy na další úroveň.

preloader